ღ웃وقتی که دلخوشی웃ღ

웃ღدل تنگی های آجی لیلا ღ웃

 

امروز

خیلی خیالم راحته

شاید فردا بارون بیاد

زندگی رنگ قشنگیست

من آدم هارو ابی میکشم

شیر در بیشه خوابیده

من شیر را سفید میکشم

پرنده در اوج ایستاده

ماهی در آب پرواز میکند

آدمها روی زمین شنا میکند

زندگی رنگ قشنگیست

من ترانه ها را از لب کلاغ میشنوم

آوازش زیباست

مترسک می ترسد گاو رویش تخم بگذارد

الان روز است

ماه در اسمان پیداست

خورشید چندروزیت قهر کرده
کاش شب با ستاره آشتی کند

من با ستاره دوستم

ستاره عاشق ماه است

وخورشید رقیب ستارست

نقطه

 


  ولی حال الان من چیزه دیگریت

خورشید را گاهی

برای گل های خوفته بیدارش کنید

دلِ خسته مرا

گاهی به سلامی شادش کنید


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 15 آذر 1390برچسب:,ساعت 23:38 توسط آجی لیلا| |

Design By : Mihantheme